گویند...

متن مرتبط با «زنده باشی» در سایت گویند... نوشته شده است

زنده باش

  • نیلوبلاگ

    xa0 چه فكر ميكني كه بادبان شكسته، زورق به گل نشستهاي است زندگي xa0در اين خراب ريخته كه رنگ عافيت از او گريخته به بن رسيده ، راه بسته ايست زندگي xa0چه سهمناك بود سيل حادثه كه همچو اژدها دهان گشود زمين و آسمان ز هم گسيخت ستاره خوشه خوشه ريخت و آفتاب در كبود دره هاي آبxa0 غرق شد xa0هوا بد است xa0تو با كدام باد ميروي چه ابرتيره اي گرفته سينه تو را كه با هزار سال بارش شبانه روز هم xa0دل تو وا نمي شود xa0تو از هزاره هاي دور آمدي در اين درازناي خون فشان به هرقدم نشان نقش پاي توست در اين درشت ناي ديو لا...

    ادامه مطلب